ninabosinaruba.reismee.nl

Bezoek!

Lieve lezers,

Het was wel weer eens tijd voor een verhaaltje. Zit nu bijna nooit meer achter me laptop. Want Susan en Irma zijn gezellig op het eiland aangekomen vorige week maandag.

Maandag heb ik ze van het vliegveld opgehaald als verassing want ze zouden hier gebracht worden.
2 witte bleekscheten kwam aangelopen met 2 grote koffers. Na een dikke tut liepen we vervolgens naar de auto. Via het strand en oranjestad kwamen we aan bij Perle'dor.
Natuurlijk super moe van de reis dus hebben we even wat boodschappen gedaan en toen heb ik ze ingestopt in hun heerlijke kingsizebed.

De volgende ochtend om half 9 stond ze al op me deur te kloppen Jetleg!! Ik lag nog in coma want ben al helemaal gewend aan het ritme hier. Spulletjes gepakt en naar eagel beach geweest eerste duikje in de zee vonden ze maar erg koud. Goed ingesmeerd en even van de zon genoten. Rond een uur of 1 zijn we naar Moomba beach gegaan. En daar even een hapje gegeten en de laatste zonnen stralen gepakt.

S'avonds moest ik werken en hebben Susan en Irma bij mij gegeten. En hebben ze daarna de taxi gepakt en maar weer wat slaap gepakt.

Woensdag hebben we met Ben en Jelle gesnorkeld op arrazi beach. Super mooie visjes en erg leuk. Donderdag heb ik ze het renaissance eiland laten zien. Helaas was het wat bewolkt die dag. Maar ze moesten ook maar even uit de zon want oh wat waren ze verbrand!

Vrijdag heb ik ze het nachtleven van Aruba laten zien en zaterdag hadden we schuimparty bij Perle. Super geslaagde avonden.

Vanochtend ging het wekkertje om half 6 en begonnen we om 6 uur de traptreden te beklimmen van de hooiberg. Binnen 14 min stonden we op het puntje van de hooiberg te kijken hoe de zon opkwam. Hele tocht maar echt de moeite waard. Vanmiddag zullen we een boottochtje maken waar we kunnen snorkelen en lekker genieten van het weer hier.

Jullie horen snel weer van me.
Dikke tut Nina,Susan en Irma!

Reacties

Reacties

oma

vanavond heb ik het weer gevonden om jou even te schrijven.nog van harte gef.met je verj. wij hopen dat jullie met elkaar daar een fijne tijd hebben en maar veel genieten.het is hier snerpend koud.wij zijn 4 dagen met de boot geweest brrr. 14 of 15 mei gaan we weg.dan moet het wel beter weer zijn. oma en pake.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!