ninabosinaruba.reismee.nl

Duiken!

Goedemorgen Aruba, Goedemiddag Nederland..

Gister heb ik mijn eerste duikles gehad bij happy divers met Metske, Michelle en Erica. We krijgen 4 lessen en kunnen onze PADI(Professional Association of Dive Instructors) halen. We werden om 9 uur opgehaald en vervolgden onze weg naar Palm beach. Hier kregen we uitleg over het klaren onderwater. Dus omgaan met de druk in je oren hoe lager je gaat hoe meer druk je op je oren krijgt. Dan moet je klaren dus je neus dicht knijpen en uitblazen. Eenmaal in ons sexy pakje gehesen zijn we het water ingestrompeld met de zware duikflessen op onze rug. Stukje voor stukje doken we het water in en waren vervolgens al op 12 meter diepte.

Uurtje onderwater hebben gezwommen tussen de vissen en een wrak kwamen we dood moe boven water. Super leuk en erg mooi, volgende week donderdag hebben we onze 2de duikles.

mam

He nien, wat weer een mooie foto's.Wat een onderneming,duikles, geweldig .Jullie zijn wel ondernemend.Erg leuk. Doe wel voorzichtig hoor.(haha moeke weer).heel veelduikplezier en liefs uit terwispel.xxxxxxxmam

nynke

ninaa wat leuk zeg duiken!!! echt gaaf :D

Kusje

hil

hallo fam.Bos in Aruba
Je hebt al een tijdje geen verhaaltje neergezet, daar moet je toch maar eens weer tijd voor vrij maken Nien.
Fijn zeker dat Janny en Joost bij je zijn , geniet er maar van.
Wij zijn even een paar dagen met de boot weggeweest en hadden dus geen laptop mee dus alsnog Lieve Nina van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en hoop dat een een hele leuke dag heb gehad met paps en mams.Lekker taartjes eten.
Dikke kus van ons uit Drachten.