ninabosinaruba.reismee.nl

Renaissance eiland/ Hostess

Lieve lezers,

Het was wel weer eens tijd voor een nieuw verhaaltje.
Na een redelijke drukke week hebben we natuurlijk ook wel leuke dingen gedaan.

Woensdag ben ik met Lotte en Metske naar het Renaissance eiland geweest. Super leuk eilandje waar je met een bootje heen wordt gebracht. Het eilandje heeft 2 stranden waarvan op 1 strand flamingo's rond lopen. En op het andere strand hele grote leguanen. Erg leuk om hier even mee op de foto te gaan want dit maken we niet in Nederland mee. Vervolgens vloog de klm boven ons hoofd langs. Want het eilandje ligt vlak naar het vliegveld.

Afgelopen dagen heb ik veel gewerkt. Maandag en dinsdag had ik een dagje vrij en ben ik voor de verandering maar weer naar het strand geweest. Maandag was het niet super weer hier erg bewolkt maar dan wordt je alsnog bruin hoor haha. Gister moest ik voor het eerst hostess zijn op mijn stage. Hostess zijn is het aanspreek punt van het bedrijf zijn. Mensen naar binnen krijgen en ze naar een tafel wijzen. De menukaart uitleggen en de speciale extra items vertellen. Had het nog nooit gedaan maar was echt super leuk. De koks zijden al eindelijk een mooie knappe meid als hostess. Super leuk om dit te horen natuurlijk en oke ik geef toe het hielp wel. Normaal staat er een oudere vrouw van 40 jaar. En we merkte echt wel het verschil. Binnen nou time zat het terras bijna vol. Sávonds gingen we met een groepje naar Gusto en daarna naar de mill. Super gezellige avond gehad en we lagen naar het benuttigen van broodjes knakworst rond 4en weer op bed.

Ook gister was me lieve broertje jarig. En natuurlijk even met het thuisfront geskyped. Dan is het toch wel jammer dat je niet even thuis bent maargoed. Maandag komen dan eindelijk me 2 vriendinnetjes hier!

Vandaag moet ik om 5 uur weer werken tot 1. Op het werk gaat het nog steeds goed en vind het erg leuk! Maandag is Hidde gekomen jongen van me school. En die heeft het ook erg naar zijn zin. Helaas nemen omstebeurt de collega's afscheid van het bedrijf want bijna iedereen die bij mij werkt woont in Nederland. En zijn ze hier gekomen om 1 jaartje te werken of korter. Super jammer natuurlijk want je bouwt zo snel een band hier met mensen op omdat iedereen hier alleen zit. Maar er komen vast weer leuke mensen bij hopen we dan maar.

Ik zal nu eens even met school bezig dat moet natuurlijk ook gebeuren.
Jullie horen snel weer wat van mij. En genieten jullie maar lekker van het zonnetje in Nederland.

Dikke tut

Reacties

Reacties

hil

Ha lieve Nien, Ja ik heb je verhaaltjes weer even gelezen , super man.Tussen de flamingo,s zitten lijkt mij ook wel wat.Jammer dat er collega,s weg gaan maar er komen ook weer nieuwe ,dan heb je wel wat afwisseling..toch?Dan kan jij ze weer wegwijs maken daar op Aruba,dat is voor hun ook weer leuk.Heerlijk te zien dat licht blauwe water en witte stranden en een bruine nina. mooi man.
Zo schat ik heb een dagje vrij en jij moet vast werken ga lekker in het zonnetje zitten achter huis en morgen bootjes poetsen, ja ja dan ben ik ook op het water. nou skattie, tot de volgende keer. ( fijn he dat papa en mama komen , ze hebben er veel zin in ..)
Dikke kus Hil

mam

he Nien, wat weer een mooi verhaal, en dan die flamingo's geweldig.
Vandaag komen je vriendinnen Susan en Irma, erg leuk.
Susan is gister nog even langs geweest.
Ze had geen plekje meer voor mij in de koffer, helaas.
Hoop dat jullie een geweldige tijd hebben met elkaar.
Liefs mam.xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!