ninabosinaruba.reismee.nl

13-03-2012


Bon Bini

Cool

Lieve lezers hoe gaat het met jullie?
Hier gaat alles goed, heb het nog steeds erg naar me zin.

Donderdag ben ik met Metske, Erica, Lotte en Wendy de auto ingestapt en een eigen tourtje over het eiland gemaakt.
We hebben een kijkje genomen bij de goldmine, helaas geen goud kunnen vinden. Daarna zijn we doorgereden naar de California Lighthouse op de Noordwestpunt van het eiland. Mooie vuurtoren van 30 meter hoog. En we zijn in een kerkje geweest waar je een kaarsje kon branden. Ook zijn we langs de national bridge geweest.

National Bridge

This was one of Aruba's most popular attractions. The bridge was a formation of coral limestone cut out by years of pounding surf, and was one of the largest of these types of spans in the world. It standed some 23 feet (7 meters) above sea level and spans more than 100 feet (30 meters).
Natural Bridge is till a very popular spot, and there is a smaller bridge (Baby Bridge) nearby.

Ook zijn we helemaal aan de andere kant van het eiland geweest waar de haaien te vinden zijn. Helaas niks kunnen zien wel erg genoten van de hoge golven.
De terug weg zijn we langs Oranjestad gereden en hebben we genoten van een heerlijke verse fruit smootie.
Rond 1 uur waren we weer bij Perle en dór. Want de meesten van ons moesten weer werken.

Het weekend heb ik weer gewerkt, wordt steeds drukker en ook dus leuker. Ik loop me eigen wijk. Dat houdt in je hebt een paar tafels en die bedien je de hele avond. Sta er elke keer weer versteld van hoeveel tip we krijgen van de Amerikanen. 20% heb je het erg goed gedaan. 15 % goed. En 10 % is normaal. Ik zit steeds rond de 20% dus daar ben ik erg trots op. Mijn Engels word hier ook steeds beter waar ik erg blij om ben. Elke maandag krijgen wij onze tip en dat ligt tussen de 90/100 euro per week. Erg leuk meegenomen!

Gister heb ik eindelijk even lekker uitgeslapen. Daarna al me kleren naar de wasserette gebracht want hier wassen gaat prima hoor maar dan is het niet altijd erg schoon. Om 7 uur kon ik het weer ophalen en het was voor me gestreken en op gevouwt ideaal! Dat miste ik wel hoor mama. Vervolgens heb ik mijn hele kamer opgeruimd en schoongemaakt en even boodschappen gedaan.
Smiddag's ben ik met Erica en Lars naar Moomba beach geweest. En hebben we stiekem een duikje genomen in het zwembad van het Marrith hotel.

31 April komen mijn lieve papa en mama langs.
Gelukkig komt er dan toch iemand op me verjaardag!
Maandag over een week komen Irma en Susan al super leuk, en hebben we 31 maart een leuke schuimparty!

Ik heb nu split dienst en moet om 7 uur weer werken tot 11. Morgen lekker een dagje vrij en ga ik met Lotte en Metske naar Raidison Eiland.Foto's volgen daarvan.

Zal nu nog even genieten van de laatste zonnenstralen!
Bye Bye

Dikke kus.

Reacties

Reacties

mam

he lieve schat wat weer een leuk verhaaltje.
Even voor de duidelijkheid, wij komen 30 april(haha)
Koninginnedag.
Wij verheugen ons er erg op.Zal een appeltaart voor je bakken(grapje)
Ze hebben daar vast ook wel lekker gebak.
Groeten en dikke knuffel xxxxx.mam

Fje

Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt, de toeristen zullen nu ook gestaag meer gaan komen dus vollop werk (en tips : )
Jammer dat je geen klompje goud kon vinden,hebben die Arubanen allemaal al weggehaald haha.
Dus kamertje weer netjes opgeruimt,kleertjes schoon topp nientje.
Op dit moment ben je aan het werk,werk ze en daarna weer relax.

dikke kussss Fje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!