ninabosinaruba.reismee.nl

Papa en mama / Skydiven/ verjaardag!

Lieve lezers,

Het werd wel weer eens tijd voor een verhaal. Zoveel dingen weer meegemaakt dus genoeg weer om te vertellen.

Mijn 2de en 3de duik zitten er ook al weer op. Volgende week mijn 4de duik en mijn examen en hopelijk heb ik dan mijn padi. We hebben al 18 meter diep gedoken. Super leuk is het duiken en zal het iedereen aan raden om te doen.

30 april was het ook hier koninginnendag. Bij perle was een poolparty georganiseerd, met leuke activiteiten. Om 1 uur knalde de muziek uit de boxen en vlogen de spetters water alle kanten op.

Om 5 uur snel naar het vliegveld gereden want mijn lieve papa en mama kwamen aanJ! Super leuk om die weer te zien. Vervolgens heb ik ze bij hun appartement uit gezet en rond een uur of 9 zijn we richting Moomba beah gegaan. Daar een hapje gegeten op het strand en alle verhalen uit gewisseld.

Dinsdag zijn we naar Divi beach geweest en zijn ze aardig verkleurd. Maar mij halen ze niet meer in haha. S’avonds moest ik werken en kwamen papa en mama gezellig bij mij eten. Het bedrijf laten zien en aan iedereen voorgesteld. Nu weten ze ook waar ik werk wat ik doe en met wie ik omga.

Om 12 uur was ik jarig! Hoe super vet je verjaardag op Aruba vieren met vriendjes en vriendinnetjes en me papa en mama. Mama had de hele koffer vol met cadeautjes en kaartjes super lief! Drankje gedaan in Gusto en even op de bar staan dansen. Gewoon omdat het kan hier!

De volgende dag zijn we naar Oranjestad geweest wat gewinkeld en geluncht. Smiddag’s lekker op het strand gelegen en sávonds met een groepje uit eten geweest bij Bingo’s. Super leuke verjaardag gehad en iedereen super bedankt voor de leuke kaartjes en cadeautjes.

Het mooiste kado had ik van me papa en mama gekregen SKYDIVEN. Donderdag om 12 uur ging dat gebeuren. Samen met Metske werden we opgehaald en reden we naar het vliegveld. Waar we vervolgens in een klein vliegtuigje werden gepropt. 20 minuutjes vliegen voordat we op een hoogte waren van 3 km. Super mooi uitzicht, heel Aruba en een klein stukje van Venuzuela. En toen ging het gebeuren uit het vliegtuig springen super vet echt het mooiste wat ik ooit heb gedaan. We hadden een vrije val van ongeveer 45 sec. en daarna lekker vliegen natuurlijk veel te kort want je bent zo weer op de grond. Eenmaal op de grond gekomen stonden papa en mama en Michelle ons weer op te wachten. 140 foto’s zijn er gemaakt en een heel leuk filmpje. ECHT EEN TOP DAG!

Vrijdag heb ik papa en mama Babybeach laten zien. Heerlijk dagje en om 5 uur moest ik weer werken. Toen nog even opstap geweest met me vriendinnetjes.

Vandaag hebben we het eiland rond getoerd we zijn naar de National bridg geweest en naar de Gold mine. Helaas begon het toen te regenen en zijn we weer terug gekeerd naar het appartement. Om 5 uur moet ik weer werken. Op het werk gaat het ook nog steeds goed. Mag nu veel management dingen doen zoals roosters maken, kassa afsluiten, bestellingen doen. Echt een super leuke stage waar ik veel leer.

Nou lieve mensen ik ga weer genieten van het lekkere weer hier.

Dikke tut Nina.

Reacties

Reacties

hil

Zo Nien nog twee week en dan weer thuis bij je papa mama en een nieuwe bewoner. Heb je nog niet gezien, erg schattig. De maanden vliegen om en heb je veel geleerd en gedaan met veel plezier,maar aan alles komt een einde ook aan deze stage. Denk voor jou ...jammer genoeg.. of niet?Je had nog wel willen blijven of niet.
Nou pech je komt weer lekker bij ons in het koude kikker landje.Vandaag was het wel lekker zonnig hier maar ze beloven weer veel regen aankomende week ..bah ik wil ook bruin worden.Misschien moeten we maar met z,n allen verhuizen naar Aruba kan je ons mooi wat wegwijs maken.ha ha.

Zo Nina tot gauw in Nederland alvast een goede vlucht

Dikke kus Hil

sjoukje

hoi Nina, Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt en de foto`s zijn ook super mooi.
Nog 1 weekje en dan mag je weer wennen aan het Nederlandse klimaat, ps misschien wat zon meenemen richting huis zou wel fijn zijn.
Wij wensen jou nog een heerlijke week daar en een goede reis terug naar huis.. tot snel groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!