ninabosinaruba.reismee.nl

Maart

Lieve lezers,

Zondag ben ik met Nicky en met Tia naar Moomba(strand) geweest. Lekker in de zee gezwommen, en heerlijk in de zon liggen. Smiddag's met de jongens beach tennis gedaan. Sportief zijn doen we hier ook nog. S'avonds zijn we met een groepje van Perle naar de zeerover geweest (vis restaurant). Hier kun je voor weinig geld heel veel vis eten. Je besteld eerst wat voor soort vis je wilt dat wegen ze en dan gaan ze het voor je klaar maken. Je krijgt grote wasmandjes met de vis erin (zie foto's). We hadden een mand vol met schrimps en nog grote witte vissen. Het restaurantje zit aan het water en er komen veel local mensen maar erg leuk om een keer mee te maken.

Daarnaar zijn we naar Senor Frogs geweest waar de dames tussen 10 en 11 gratis drankjes krijgen. Heerlijke cocktails gedronken samen met Anne! En daarnaar door gegaan naar Moomba beach. Waar elke zondag avond een feestje is op het strand. Rond een uur of 2 was het afgelopen en zijn we naar 080 geweest. 080 is hier een Nederlandse kroeg. Niet echt een kroeg want het is hoofdzakelijk allemaal buiten hier. Hier nog even los gegaan op de Nederlandse muziek. En rond een uur of 4 terug gekeerd naar Perle. Hier gingen we gezellig nog even eten bij Lars op de kamer. Na een broodje hamburger op te hebben hadden Wendy, Michelle en ik nog honger. En zijn we in de auto gestapt naar Piet friet. (snackwagen om de hoek)! Piet zat al lekker te chillen op zijn stoel en was niet meer aan het werk. Dus wij de snackwagen in en hebben zelf ons eten maar gemaakt. Machtig mooi kwamen op het laatst steeds meer mensen die ik maar even heb geholpen. Dus stond rond een uur of half 5 patat te bakken. Me nieuwe baan is dus s'nachts werken bij Piet friet haha.

Maandag ben ik naar Nikky beach geweest, super gezellig. Zwembad met witte ligbedjes in het water waar je lekker op kunt liggen. Drinken en eten kan je allemaal aan de bar in het zwembad. Puur genieten dus. Ook hier ben ik weer lekker verkleurd en krijg ik nu echt een bruin gezicht! Sávonds niet veel gedaan gezellig met Anne geklets en Metske en Wendy om 12 uur opgehaald van het werk.

Vandaag lekker uitgeslapen, en net even een mooie kaart verstuurd naar me lieve mama die morgen jarig is. Vandaag moet ik om 5 uur werken tot sluit tot een uur of 1. Sandra collega van mij gaat zaterdag weg. En ik ga al haar taken overnemen in het bedrijf. De omzet cijfers moet ik elke week gaan doen en de napkins listen. Ook ga ik me bezig houden met de handheld (loopbare computer) die is nog buiten gebruik en moet ik gaan maken.

Donderdag ben ik weer vrij en gaan we met een groepje een jeep huren en het eiland rond! Super veel zin in, want zoveel heb ik nog niet gezien hier behalve dan het strand.
Erica komt bij mij werken! Erica loopt stage op scholen maar is alleen sóchtends aan het werk dus nu komt ze in de avond uurtjes wat werken bij Taste of Belgium. Super gezellig!

Ik zal nog even wat foto's erop zetten en dan even met Metske boodschapen doen.

Dikke kus.

Reacties

Reacties

mam

lieve nien, bedankt voor je geweldige kaart.
word nu toch wel een beetje jaloers hoor.
Natuurlijk komen we bij je. lijkt ons geweldig daar.
heel veel liefs en knuffels mam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!