ninabosinaruba.reismee.nl

Dagje Baby beach

Dagje Baby Beach,

Gister ochtend heb ik een rond leiding gekregen van Lars(jongen van Perle)! Super groot luxe bedrijf, werd in een golf karretje rondgeleid dus dan weet je wel hoe groot het is.

S'middags ben ik met Erica, Anne, Gerry en Lars naar baby beach geweest. Half uurtje rijden vanaf Perle maar dan heb je ook wat. Super mooi strand en erg mooi water met allemaal visjes. Je kunt hier erg mooi snorkelen en heerlijk zonnebaden. Zie foto's!

Rond een uur of 6 waren we weer bij Perle. S'avonds zijn we naar een gezellig Mexicaans restaurantje geweest. Waar we heerlijk pizza one happy island hebben gegeten. We moesten wel een tijdje wachten voordat er een plekje vrij was. Het hoogseizoen begint hier nu echt te komen en dat merk je echt.

Ik vertelde dat me pake altijd babybox met mij doet. Waarbij Gerry zo hard moest lachen dat ze haar water uitspuugde op Anne. En Lars viel om van de slappe lach en viel met stoel en al op een andere tafel. Oh my god! Wat hebben wij gelachen.

Vanochtend heb ik Erica naar haar werk gebracht. Het gaat allemaal prima met zijn 3en de auto delen. Soms even vroeg eruit of sávonds laat iemand ophalen maar het gaat prima.

Nu zit ik even in het restaurant. Even op al mijn mailtjes reageren super lief elke keer weer. Deze week moet ik weer 5 daagjes werken en heb ik zondag weer lekker een dagje vrij. Begin vandaag om half 1 tot half 11.

Veel liefs uit Aruba.

Reacties

Reacties

mam

wat een mooie stranden nien.
wil nu wel graag snel komen hoor. anders haal ik je ook nooit meer in. haha.geniet maar lekker als je vrij bent. liefs mam

Suus

Héhé, eindelijk ook ik zit weer eens op je site! Leuke verhalen Nien, ben blij dat je je plekje gevonden hebt! En de foto's zien er ook super uit, vooral baby beach

Suus

Héhé, eindelijk ook ik zit weer eens op je site! Leuke verhalen Nien, ben blij dat je je plekje gevonden hebt! En de foto's zien er ook super uit, vooral baby beach

Suus

huh wat stom, mijn hele verhaaltje komt er niet op te staan dus hier het vervolg:
'ik heb al een schema gemaakt voor boven mijn bed om zo af te tellen tot de 26ste hihi! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!