ninabosinaruba.reismee.nl

Eerste week zit erop!

Bon Bini,

Mijn eerste week zit er al weer op. Wat ging dat snel zeg, heb nu 5 dagen gewerkt en 2 vrije dagen gehad! Het werk vind ik nog steeds leuk, alleen het zijn erg lange dagen. Meestal dagen van 9 en half uur. En daarna gaan we vaak nog stappen, het is hier altijd feest haha.

Zondag was hier de grote parade van het carnaval helaas moest ik werken en heb ik er niks van kunnen zien. Maar gelukkig heeft iedereen foto's gemaakt en kon ik het mooi daar op zien.

Vandaag ben ik met Erica en Colette naar het strand geweest, even bijkleuren!
Super mooi strand, zo als je wel aan de foto's kunt zien.
En erg lekker zee water en mooi blauw.
Vanaf morgen moet ik weer 5 dagen achter elkaar werken en heb ik zondags vrij. Woensdag begin ik met me eerste split dienst wat super kut is volgens mijn collega's. Maargoed hopen dat we eindelijk woensdag de auto krijgen want zonde auto kan je hier niet veel. Alleen met de taxi of mee rijden maar dat is ook niet zo fijn.

Het stappen is hier ook erg gezellig, we komen de kroegjes al in en kennen al zo veel mensen. Dat scheelt echt dat je in een studenten complex zit want je zit nooit alleen en het is hier altijd gezellig.
Ik zal even een hapje eten en daarna niet al te laat op bed.

Dikke tut van het zonnige Aruba.

Reacties

Reacties

Bo

Hee Zussie!
Ook ik heb eindelijk je site gevonden en heb even lekker alles gelezen :) ik lach me af en toe dood :P
Die man had het bij het rechte eind toen hij dacht dat je een stevige meid was haha! Mooi dat je het zo leuk en mooi hebt :) Laura zei al: Je zusje komt in een hele leuke periode aan, dan is het carnaval!! lijkt me erg leuk om een keer mee te maken, weer eens wat anders dan het dorpsfeest ;) de foto's zijn prachtig en jij ook! wauwie wat heb je toch een mooi figuurtje! Hier gaat alles zn gangetje.. druk met school en werk! we moeten echt gauw even een keer skypen! het tijdsverschil is alleen zo lastig :( Werkse en lekker genieten! dikke kus vanuit de universiteits bibliotheek ;)

hil

he skattie, daar zit je dan ver weg op het zonnige Aruba.
Ja ja het is hier koud, harde wind en de regen klettert tegen de ramen , dus jij weet wel wat ik wil. Leuk je verhalen te lezen en we zullen je volgen.aan de lange werkdagen zul je wel moeten wennen,maar hoop voor je dat je nog heel veel vrije tijd over hebt.Lekker strandje daar. mooi hoor. nou meid geniet ervan.Ga nu even met het hondje lopen lekker in de regen .dikke kus Hil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!