ninabosinaruba.reismee.nl

Carnaval

Bon Bini,

Gister is hier het carnaval begonnen, s'middags was er een kinderparade, super schattig allemaal kleine kindertjes met leuke pakjes aan en mooie wagens.

S'middags even met lieve Suus geskyped en met mama. Toch raar dat het zo'n tijdsverschil hier is. Maargoed we moeten het er mee doen.

S'avonds zijn we naar Oranjestad gegaan daar was de grote parade, super mooi en leuk om mee te maken. Alleen de foto's zijn niet echt gelukt omdat het donker was en ze hadden allemaal pakjes aan met lichtjes. We zouden nog stappen maar waren erg moe, dus gingen lekker om 11 uur op bed.

Gelukkig wat uit kunnen slapen vandaag, werd om 10 uur wakker. Smiddags zijn we naar het strand geweest, scheen het lelijkste strand te zijn van het eiland maar wij vonden het super mooi. Lekker helder water, en ons eerste duikje genomen! We hadden ons nog goed ingesmeerd maar toch een beetje verbrand. We gaan straks met een groepje naar Moomba, feestje op het strand.

Dus ik zal weer afsluiten,
Dikke tut ut Aruba

Fje

Geweldigggg he hoe ze zich opdoffen met carnaval, ze leven hier het hele jaar naar toe ; )
Dus het strand is bij jullie niet op zn mooist?....ach als er maar water is toch? whahaha.
Ik zei nog zo goed insmeren!!!.
Vandaag je eerste werkdag, ben benieuwd hoe het is...
succes we houden contact, werk ze.

dikke tût Fje

mam

he nien je eerste werkdag vandaag.
Ben benieuwd. Werk ze en groetjes.
Liefs mam xxxxx