ninabosinaruba.reismee.nl

1ste dag

Lieve lezers,


Bon Bini

Gister zijn Metske en ik vertrokken om 5 maanden te werken,ervaring op te doen, te feesten en natuurlijk lekker bruin worden ! Natuurlijk moest er eerst afscheid genomen worden, wat natuurlijk helemaal niet leuk is. Dikke knuffel en kus aan papa en mama. Bo en Susan en we konden weg. Gelukkig had ik 22 kilo bagage dus hoefde niks bij te betalen, Metske daarin tegen moest al haar schoenen eruit halen. En loopt hier nu op blote voeten, nee hoor grapje. Ze had veel te veel mee.

Eenmaal in het vliegtuig kwam er een Indonesische man naast ons zitten en voor ons een jongen uit Nijmegen. En een vrouw uit Curacao die zich voorstelde als een gezellige tante. De grootste lol hadden we en de 10 uren vlogen voorbij. Lekker film gekeken, muziek geluisterd en gezellig gepraat. We kregen in het begin een glas frisdrank met wat nootjes, en als avond eten konden we kiezen uit vis of pasta, natuurlijk wou iedereen paste en bleef er voor ons vis over. Maar het smaakte allemaal prima, rond 7 uur kregen we nog een stuk pizza en konden de hele vlucht drinken krijgen. Prima geregeld allemaal.

Eenmaal aangekomen op Aruba, de trui kon uit want het is hier namelijk rond de 30-40 graden. Toen we bij de koffers aankwamen, was gelijk mijn koffer in zicht. Die van Metske was nergens te bekennen, op het laatst ging er nog maar 1 zwarte koffer rond, maar nee hoor die was niet van Metske zei ze. Ik zei nog kijk gewoon even als dat hem niet is. En ja hoor het was haar koffer.

We zouden opgehaald worden door Juliette onze stagebegeleidster. Stiekem hoopten we dat ze met een bordje met onze namen stond maar helaas. We werden wel leuk ontvangen, en werden in een grote auto gedropt. We gingen eerst 3 meisjes afzetten in Blue village ook een studentencomplex. En vervolgende de weg naar Perle dór. Ook hier werden we weer leuk ontvangen en konden gelijk inchecken. Super schattig kamertje met een bed, eigen keuken en eigen badkamer en wc.

Juliette wou ons gelijk de bedrijven laten zien waar we gaan stage lopen. We gingen eerst naar Taste of Belgium waar ik mijn stage ga volgen. Super luxe en groot en gezellig, bedrijf waar 200 man kan zitten. Gelijk werd ik aan alle collega's v

Laughing
oorgesteld. Ze komen overal weg Amerika, Nederland, België dus dat is super leuk. We gingen hier even een soepje eten en gingen door naar Le Bistro, en daarnaar naar Papillon waar Metske stage gaat lopen. Ze vertelde ons gelijk dat hier alleen maar jongens werkte en 1 meisje achter de bar. Dus Metske ziet dat wel zitten haha.

Rond een uur of 11 werden we weer afgezet bij onze appartementen, natuurlijk waren we hartstikke moe. En wilden het liefst slapen, maar we wouden graag nog wat dingen uitpakken. Toen kwam ik een super lief boekje tegen met allemaal lieve verhaaltjes van me familie en een spannend envelopje wat ik pas 2 mei open mag maken. Super gemeen hil maar ik beloof dat ik het dan pas open maak.

Om 5 uur was ik alweer klaar wakker, en ging de rest uitpakken en lekker even douchen. Om een uur of 7 klopte ik bij Metske op de deur en waren van plan om even naar de supermarkt te gaan. Die hier tegenover zit ideaal dus. We waren een beetje met de tijd in de war door de jetleg en stonden voor een dichte supermarkt.

Nu zitten we lekker met een drankje bij het zwembad en zullen vanmiddag even naar het strand. Nog even lekker genieten van onze vrije dagen, maandag moeten we aan de slag.

Dikke tut uit Aruba

Reacties

Reacties

Jakob Bos

Bij ons is het vijf graden onder nul, mogen wij je trui lenen...

Anna

hee nina
fijn dat je goed bent aangekomen
en heel veel plezier feesten en bruinworden, uuh ik bedoel met je stage;)
liefs je nichtxx

mam

ben blij dat jullie goed aangekomen zijn en dat alles er goed uitziet. Denk dat jullie daar een hele leuke tijd krijgen. Ik vind het wel stil in huis, maar dat moet even wennen.
Heel veel plezier en lief zijn voor elkaar.ik volg je verhaal. liefs mam

Suus

Yoo Nien, wat een leuk verhaal! ondertussen vertel je me alles al via de skype hihi! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!